Σελίδες

Powered By Blogger

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Εμείς και η αγάπη μας...

Ακούω πολλές φορές συζητήσεις ζευγαριών, γονέων...
Και δεν είναι λίγες οι φορές που όταν η συζήτηση φτάνει στο..."τι θα γίνει εάν το μικρό έχει κάποιο σύνδρομο;"...τότε ακούς..."Δεν ξέρουμε αν θα το κρατούσαμε...Τι θα γίνει όταν μεγαλώσει; Θα τα καταφέρει; Και μετά; Όταν δε θα έχει εμάς;" 
Και αναρωτιέμαι...άραγε σκεφτόμαστε τόσο το μικρό ή εμάς; 
Αν θα τα καταφέρουμε εμείς...αν θα επαρκούν οι δυνάμεις μας, η αγάπη μας...
Και ξεχνάμε ότι εμείς και η αγάπη μας, με τη βοήθεια του Θεού, μπορούμε να μετακινήσουμε βουνά και να κάνουμε αυτόν τον κόσμο να πάρει ακόμη μια στροφή προς κάτι καλύτερο και ομορφότερο...!!

 
Coordown campaign

ΥΓ1. Τελικά μάλλον το ένα παραπάνω χρωμόσωμα είναι αυτό της ευτυχίας!! Τι λέτε;
ΥΓ2. Καλημέρα!!:-)

6 σχόλια:

  1. καλημέρα όλη μέρα πανέμορφα....τελικά σόφι μου δεν γίνεται να εγγραφούμε ακόμα όπως βλέπω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω Νικόλα μου...το έχω ξεψαχνίσει αυτό το ζήτημα με τις εγγραφές και προκοπή δεν είδα...Θα το προσπαθήσω ξανά!
      Καλό βράδυ!!:-)

      Διαγραφή
  2. Καλημερα Σοφη μου.. ΑΥτο το βιντεο με συγκινει καθε φορα πουτο βλεπω..
    Καταλαβαινω τον φοβο των νεων μαμαδων. Στην θεση τους και εγω το ιδιο θ αντιδρουσα, Θα με φοβιζε το μελλον του παιδιου μου. Τα πραγματα ειναι διαφορετικα απο πριν. Τα παιδια αυτα μπορουν να εχουν μια φυσιολογικη ζωή, να σπουδασουν, να δουλεψουν. Το μονο που θελουν απο μας ειναι να μην τους δειχνουμε λυπηση αλλα να τους φερομαστε αληθινα.
    Καλο μεσημερακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως το είπες Μαρία μου...αληθινά!!
      Καλό βράδυ!!:-)

      Διαγραφή
  3. Αυτά τα παιδάκια μπορούν να αυτονομηθούν 100% στη ζωή τους, Η νοημοσύνη τόσο αυτών των παιδιών όσο και των υπολοίπων ανθρώπων αυξάνει με την εξάσκηση. Αλλά εδώ για τα άλλα παιδάκια που γενιούνται χωρίς προβλήματα δεν έχουν χρόνο οι γονείς, θα έχουν για αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, είναι έτσι όπως τα λες!
      Καλώς όρισες!!:-)
      Καλό βράδυ να έχεις!!

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου!